Dagens ...

... nöje är att sitta på arbetet och längta hem till hooonden. Hemmet är för övrigt tömt på andra älsklingar (hihi, Jessica... I used THE word:P).

Idag är det helg, med andra ord lördag. Planerna är att sluta jobbet, komma hem och ringa en vän och be denne lockiga lilla kalufs att komma hem till mig och kolla på en film med ett eller två glas öl/vin till. Sedan somna och förhoppningsvis vakna i tid till det stundande arbetet imorgon.

Nästa vecka kommer lönen. Den helgen kanske jag åker till IKEA och inhandlar en sänggavel. Sedan åker jag och kånkirånki till Stockholm på kryssning och kanske kommer därifrån med en ring...runt ögat. Man lär ju inte få sova iaf. Men tid för vila kommer väl senare i livet antar jag.

Nä, nu tillbaka till verkligheten!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0