23 sept

Igår kom mitt lilla krull förbi för att pyjamasparta. Efter två grillsmörgåsar med fetaoströra så slog vi oss ner i soffan för att kolla film. Vinglasen fyllda. Förväntningarna höga. Men med sådan förberedelse så var det ju bara dömt att filmen skulle vara skit... och jo, värre b-film till "skräckis" har jag nog aldrig sett. Det är fan okej med skådisar från 90 talets början och med noll talang över huvudtaget. Men att börja filmen i en halvläskig campmiljö till att avsluta den i ett underjordiskt labb med muterade gorillor och spindlar tog fan priset. FYYYY FAN vad dålig film.
Den andra filmen började ju bra, men med mitt halvtrötta vinhumör så hade jag förväntat mig att filmen skulle vara slut efter strax en timme. Men icke... två timmar senare stövlade vi oss i säng och vi hade varken blivit klokare eller rädda. Dock en aning gladare än innan kanske. Det tackar vi vinet för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0