Kirunavädret

"Jag vet inte om man ska skratta eller gråta." Denna mening är nog rätt vanlig vid den här tiden hemma, men efter tre år i Sundsvall så har man som glömt bort att det kan snöa vid den här tiden på året. Trist... Finner inga andra ord att beskriva misären med. Att skicka ut flyttlappar hade ju inte varit helt fel. Måste ta mig en rejäl funderare på det där.

För övrigt sitter jag på jobbet och funderar på dagshändelserna. Trots invasion av de vita prickarna så vill jag spela brännboll. Kanske blir en ny sport att lyckas fånga lyra med slask i ögona...

Nä, jag längtar som fasiken till "en dag på strippen" och längre fram får man se Brucan och träffa en annan=)
Tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0