En dag på jobbet ...

... kvar ... förhoppningsvis. Sen tar jag midsommarledigt och fy bubblan så skönt det ska bli.

Det regnar idag. Precis som det gjorde igår och i förrgår. Men om man har en dålig försommar så borde väl självaste sommaren bli alldeles unberbart myggrik? Jag tänkte bara appropå att efter regn kommer solsken och efter det kommer dinosaurieliknande mygg som ger vulkanutbrottsklåda på armar, ben och (troligen det värsta) tår.

Midsommar ska bli en helt ny upplevelse, de senaste decenniet har jag ju firat midsommar i Jukkas. Men i år tänkte jag mig något nytt, eftersom att allt annat i livet är förbytt, testa på en midsommar i Saivo. Kan ju inte bli sämre iaf...

By the way, den där kameran vi köpte, jo jajjeremen men jag tackar faktiskt asen där uppe att jag tog en extra försäkring för kameran är ju redan trasig. KUUUUUUUL... ........................ ......... Japp! Råkade hända igen.

En nöjd sak är min bh jag köpte från nelly. Fick tissarna att sitta som musslor i sin snäcka.
Nej, det var allt för nu. Uppdateringen om listan kommer väl när jag fått tillbaka den berömda dnistan som tycks dö ut varannan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0