16/7

Fredag den 13:e höll på att snöra åt sig mitt liv, men lyckans ost att jag inte fått körkortet i flingpaketet i alle fall=)

Helgen var helt fantastisk, mest för att jag lyckades dra upp en abbis över kilot... Okej, den vägde 1002 gram=P Men jag blev gladast i världen och kunde knappt tro att en abborre kan se så grotesk ut. Edgar såg dock inte alltför glad ut, men är livets alla handlingar en tävling så är det =P

Idag är det måndag, vilket innebär jobb. Jag som inte jobbat fast på ett tag är ju rätt van vid att ligga i sängen och dra mig på morgonkvisten. Vilket jag även gjorde denna morgon...=/ Kan säga att det inte är uppskattat att inleda vikariatet med sovmorgon. Men jag ska bättra mig till imorgon.

Nästa vecka flygs det till Göteborg för att se Springsteen. Lyckans ost jag är!=D
Nu ska jag jobba och Excela mig vidare genom traven av papper.
Hejnåh¨åjn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0