Sommaren är här

... och därför undrar jag vad i helaste jag gör på jobbet!!!
Då den brännande gula behagar att visa sig de dagar jag arbetar så har jag bestämt mig för att inte stänga ögonlocken NO MATTER WHAT när jag kommer hem imorgon. 72 timmars sömnlöshet borde inte skada, kan man ju tycka såhär i förhand.

Jag och Murphy kan lika gärna kan bekanta oss än mer, för uppenbarligen så går vi ju hand i hand utan att jag riktigt var medveten om det. Med andra ord gick helgens laxfiske åt fanders, likaså båtens motor och ankare. Men vad gör det när man har funnit en ny vän.........................................................

Och så var det det här med solens strålar under arbetsdagar.
FIFAON på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0